Produktų pristatymo sąlygos
1. PREKIŲ PRISTATYMAS LIETUVOJE
Lietuvoje prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas. Sugriežtinto karantino, didelio šalčio/snygio atvejais šis terminas pailgėja iki 3-7 darbo dienų. Nemokamas pristatymas į paštomatus perkant už 30 eur ir daugiau.
Paštomatai
Prekes pristatysime į artimiausią Omniva paštomatą – 2.99 € (Paštomatų adresai)
Prekes pristatysime į artimiausią LPExpress paštomatą – 2.99 €
Prekes pristatysime į artimiausią DPD paštomatą – 2.99 €
Kurjeriai
DPD kurjeriu – 6.00 €
2. PREKIŲ PRISTATYMAS Į UŽSIENIO ŠALIS
Šiuo metu prekių pristatymas į užsienio šalis nėra galimas.
3. PRISTATYMO INFORMACIJA
- Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
- Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
- Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 1-3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
- Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
- Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 2 (dvi) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
- Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą.
- Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
- Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
- Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
- Užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.